Toimitusehdot
1. Yleistä
Verkkokaupan tuotteita myy Wild Lapland Products Oy y-tunnus 0193294-2.
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
2. Tilaaminen
Tuotteet tilataan Wild OnlineSHOP:ista.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, alv:n osuus, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
3. Ennakkotilaus
Wild tuotteet ovat sesonkituotteita ja niiden toimitus alkaa juuri ennen varsinaisen sesongin alkua. Uutuus tuotteet ja tuotetäydennykset tulevat varastoon juuri ennen sesonkia jolloin ne toimitetaan asiakkaille, osa tuotteista on varastossa ympäri vuoden.
Niitä tuotteita joita ei ole vielä varastossa on mahdollista tilata ennakkotilauksella. Tuotteen yhteydessä näkyy tieto siitä milloin tuote toimitetaan. Maksu tuotteesta veloitetaan silloin kun tuote toimitetaan. Ennakkotilaamalla voit varmistaa että saat juuri sen tuotteen jonka olet halunnut. Ennakkotilaus tehdään verkkokaupassa täysin samalla tavalla kuin normaali tilaus.
4. Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
– viitenumeron
– pankkitilinumeromme
– laskun loppusumman
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
5. Maksutapa ja postikulut
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Verkkopankkimaksamisessa (Klarna) ovat käytössä kaikki yleisimmät pankit.
Lisäksi voit maksaa luottokortilla (Klarna), PayPalilla tai matkahuoltoennakolla
Osamaksu ja lasku ovat käytössä Klarna maksutapojen kautta. Näillä voit maksaa ostoksesi joustavasti itsellesi sopivalla tavalla.
Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme.
6. Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.
7. Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan (tilauksen sivu 2/5). Toimitamme tilaukset pakettina lähetystunnuksella. Toimitustapa onMatkahuolto.
8. Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto – ja palautusoikeus.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Kaikki tuotteen mukana tulleet, tuotteeseen liittyvät laput ja ohjeet sekä pakkaukset kuten muovipussi tulee olla mukana, esitteet voit luonnollisesti pitää. Tuote ei voi olla likainen, eikä siinä saa olla minkäänlaisia käytön jälkiä, esimerkiksi hiuksia tai koirankarvoja, jotta se voidaan myydä uudelleen.
Huomioihan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus. Paketti katsotaan noudetuksi, kun se sisältää palautuslomakkeen. Veloitamme 19,90 euron arvosta käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu kuljetusyhtiön antaman säilytysajan puitteissa. Toinen vaihtoehto on ilmoittaa asiakaspalveluumme sähköpostitse, että aiot jättää paketin noutamatta. Ilmoituksen yhteydessä liitä sähköpostiin lähettämämme tilausvahvistus.
Uuden nettikaupan kuluttajasuojalain mukaisesti palautuskulut maksaa kuluttaja
Palautus suositellaan tekemään Matkahuollolla.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: (Lähetyksen mukana toimitetaan palautus lomake)
– asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
– pankkitilinumerosi
– sekä kopio tilausvahvistuksesta
-voit käyttää myös paketin sisällä ollutta kuittia tiedonanto lomakkeena.
-ilmaise selvästi palautus paketin sisällä olevalla lomakkeella mitä haluat tehtävän
Palautusosoite:
SISUX OY
Kilpisjärventie 2061a
99320 Kätkäsuvanto
+358 (0) 40-0717523
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
9. Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@wild.fi tai postitse:
SISUX OY
Kilpisjärventie 2061a
99320 Kätkäsuvanto
+358 (0) 40-0717523
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
10. Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti ja niitä ei luovuteta kolmannelle osapuolelle.